Saturday 2 July 2016

Finding My Passion


Hai!!

Aku rasa waktu umur macam sekarang ni memang masa untuk fikir pasal masa depan kot. For the past few years, I thought that I will just go with the flow. Grab everything in front of my eyes and I'm not interest to think about future. I used to think I'm the type of people that will be successful when I start doing something with effort + work hard. I have a lot of interest in many things but it is not passion. It is just interest. Without determination or enthusiasm. Boleh faham ke apa aku membebel ni? Haha. Aku memang complicated sikit kadang-kadang. Kenapa aku nak cari bidang/kerja yang aku ada passion untuk buat? Sebab ini plan untuk jangka masa yang panjang. Dulu tak kisah sebab dua tiga tahun habis lah. Suka ke tak suka ke, sabar sekejap, then habis. Kena ambil masa muhasabah diri rasanya ni. Aku ingat nak menganggur setahun untuk fikir dan mula dari awal plan hidup aku. Haha. Fighting!!





4 comments:

  1. same with me. i have multiple interests and tak tahu nak decide apa.

    ReplyDelete
  2. Kena berani ambil keputusan.. kikikiki

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI