Sunday 28 February 2016

5 Things I Hate Most



Hai!

Aku di tag untuk join tagging questions ni oleh Blogger Yuhaadie. Aku suka jawab benda-benda gini. Thanks sebab tag. Aku ni jenis insan yang banyak benda aku tak suka. Haha. Aku mengakulah yang aku jenis cerewet sikit. Adik aku pon kata aku cerewet. Haha. 

RULES!

Buat satu entry bertajuk "5 Things I Hate Most" dan senaraikan lima benda/perkara yang anda paling tak suka/benci. Mention siapa tag anda dalam entri tersebut. Anda juga dikehendaki untuk tag lima orang blogger dan pastikan mereka tahu.

5 Things I Hate Most :

1. Menunggu. Dekat SINI aku ada mention pasal hal ni. 

2. Bluetick tapi tak reply. Ini satu hal yang aku tak faham. Kalau benda tak penting tak apa tau. Ni benda penting pon dia buat tak tahu. Apa aku buat pada insan-insan macam ni? Aku balas balik. Bila dia Whatsapp, aku bluetick kan je dan biar. =P Satu lagi jenis yang bila sembang benda mengarut, beratus notification kat group Whatsapp. Bila tanya benda penting, terus semua jadi silence reader. Bersabar je la. Apasal aku emo ni? Haha.

3. Masalah bertimpa-timpa. Aku memang tak boleh kalau masalah datang gedebuk sekali gus. Tak tahulah kenapa. Tak matang lagi kot. Heeeee.

4. Loading. Faham-faham je la bila internet kalah dengan siput. 

5. Kata-kata kesat (mencarut dalam bahasa kasarnya). Aku tak minat kalau orang cakap benda-benda tak sepatutnya ni. Nak-nak pulak perempuan yang cakap. Mungkin aku jenis conventional ke apa. Tapi tak sedaplah untuk didengar. 

Nak tag

Thanks for reading =D Goodluck.

10 comments:

  1. trima kasih tag sayee! hee! nnt free saya join eh :)

    ReplyDelete
  2. Dulu slalu jgk bngang sebab bluetick. Lepaa tuu terus xactivekan bluetick tuuh. Jad, dah tenang sikit hati . haha

    ReplyDelete
  3. Sayaannngggg!!! Thanks sangat sbb tagged kite. Nanti kite buat bila free k! Muahciked :-* Hehehe

    ReplyDelete
  4. dulu saya alergik betul dgn orang yg guna kata-kata kesat. lagi2 kawan2 sekelas yang tak habis WTF, S etc. i know it's not good tapi end up, sy pasrah je setiap kali diorang sebut dalam perbualan diorang. the good part is, I know they are trying hard not to say any of those words with my presence. :)

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. sikit2 diorg akan berubah tp kena selalu ingatkan sbb dah jd habit

      Delete
  5. thank you ! haha.. akan buat entry soon :D

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI